onsdag den 26. januar 2011

er i et rigtig godt humør :) der foregår alt for meget i mit hovede, og egentlig har jeg ikke rigtig tålmodighed til at sidde og skrive det hele ned. der er så meget jeg gerne vil sige om et bestemt emne. men det kan jeg ikke, for jeg ved at i ikke forstår det. har lært så utrolig meget, og glæder mig til at komme hjem og forsøge at lære jer en smule ;)
JEG ELSKER AMERIKANERE!! haha de er så sjove!! specielt dem jeg har fundet! de er nogle fantastiske venner, tror ikke jeg har grint så meget i lang tid som jeg gjorde i går! hang ud med 4 venner, og vi endte med at spille et vildt underligt og meget langt brætspil....sådan nærmest world of warcraft agtigt....ja det var drenge jeg var sammen med....men det var sjovt! de er nogle dejlige mennesker! føler mig meget sikker og fuldstændig mig selv. kan ikke forklare det ordentligt her..men det føles bare fedt at vide at der er nogen der har min ryg (hahah have my back?) ligegyldig hvad her i usa også :) de er alle en smule ældre end mig (2 år), men som jeg har snakket med nogle af jer om, så er folk på min egen alder her VILDT umodne og jeg er pisse træt af det!
de næste 4 måneder bliver AWESOME!!!! :DD
love dixie!! (syden, haha :))

sjove ord!!

yall
yonder
I reckon
dixie
southern belle
moon pah!!
truuuuck
mudriiiiidiiiiin

deres grammatik er bare sjov hernede, "ohh that ma truck ova yonder! Ima go get them boys, and tell ma brother to go show em how to drave that thang, I reckon he dont mind!"


haha der er sååå mange gode! elsker accenten!
http://netsquirrel.com/crispen/word.html
her er en hjemme side så I kan lære at tale som vi gør her haha :D I aint no yankee!

hahahahha :D

godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar