søndag den 5. december 2010

aaah jeg er ikk god til det her med at opdatere min blog... hurtig opdatering! men nu har vi altså haft thanksgiving og alt muligt! folk er begyndt at pynte op i nabolaget! ret fedt! dagene går så hurtigt...kan slet ikke huske hvad jeg har lavet..aaalt muligt. den her weekend pyntede vi huset, fredag. lørdag eftermiddag tog jeg til en udveklingstudents julefest, bagefter til hockey kamp OG VI MØDTE SPILLERNE!!!! mmmmh :DD og fik autografer! hæhææhæhæ :b men efter det sov Z hos mig, og i dag tog vi ned og skøjte med nogle venner. det var sgu meget hyggeligt! efter det kørte vi Z hjem og tog ind og se Tangled! ha søøøød film :) græd et par tårer da den er en smule sørgelig. og i morgen er det så skole igen....næste weekend MEMPHIS!!! singing christmas tree (musical ting) og shopping! :D og den 16 December skal jeg synge med koret i shopping centeret og derefter rundt fra business til business :D GLÆDER MIG!!!! AH JUL!!!!
hæhææh har købt julegaver til familien!! :b

lidt sjove citater! (oooooh my gooosh jeg brugte 15 min på at regne ud hvad det ord er på dansk! quotes og citater ER ALT FOR FORSKELLIGE!!!)

- guns are stupid!!!..
- what if somebody tries to mug you!?!!!
- I don't like them, and you don't need them!..
- what if somebody tries to mug you!!?!?
- we don't have so many guns so we have less stupid accidents!..
- what if somebody tries to mug you!!!!!!!!
_ hmph!

  mig og min #1 fav American

Til frokost havde Josh pasta med og vi har altid madkrig ved vores bord, så han kastede en pasta hen på Kifah som lavede lektier
Kifah samler den op og siger :
- H A H A VERY mature Josh!! hehe HEY see it looks like a butterfly! *holder den op til trøjen som en butterfly og griner fjollet* hehehehehe!

hahahahaha


nu går jeg i seng :D

GODNAT!


det her er hvad jeg lytter til lige nu og har lyttet til de sidste 50 minutter.

http://www.youtube.com/watch?v=-O5kflDCWN4&feature=player_embedded

Ingen kommentarer:

Send en kommentar