mandag den 13. december 2010

Cille

har jeg nogensinde fortalt dig, hvor meget jeg ser op til dig? har jeg? har jeg nogensinde fortalt dig, hvordan hver gang jeg ser på dig, ønsker jeg, at jeg kunne være som dig? at jeg kunne være lige så gudesmuk. ligeså klog og intelligent. ligeså unik. ligeså elskelig. ligeså perfekt. ligeså stærk. du er mit forbillede. selvom du måske ikke altid føler dig så stærk, så skal du vide at i mine øjne vil du altid være den stærkeste person i verden. men hvis du får brug for det, kan du altid låne lidt af min styrke, lad os dele, lad os være stærkere sammen. du har været igennem så meget. så utrolig meget. jeg ville ikke kunne have klaret det. men du går igennem det hele, kæmper din vej. det er en ekstrem styrke du har. jeg er så utrolig stolt af dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar